En primer lloc, per poder dur a terme el meu pla de pràctiques amb garanties era necessari negociar-lo amb l'equip de professionals del meu centre de pràctiques. Va ser una tasca fàcil, ja que des de l'entitat se m'ha donat força llibertat per tal de decidir la meva proposta d'intervenció, de manera que a partir de l'observació i l'anàlisi de l'entitat en si i del treball que s'hi duu a terme, se'm va acudir que fora bo poder elaborar una programació d'activitats d'educació emocional que pugui quedar establerta dins de les activitats que es realitzen al centre obert, el qual prioritza en gran mesura el treball de l'educació en valors dels infants que hi assisteixen.
Malgrat que la idea de la intervenció
sorgís de mi, tots els passos i avenços que he anat i estic experimentant
són consensuats amb els diferents
professionals. Així, tot i que en la meva planificació vaig establir que durant
el mes de març dedicaria dues sessions a la negociació del pla d'actuació, també
hi he dedicat altres estones, diferents a les sessions prèviament establertes, per tal d'acabar de concretar diversos
aspectes. Per exemple, divendres passat, 17 d'abril, encara vam estar determinant
quantes sessions són adients per tal de treballar l'educació emocional amb els
infants.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada