diumenge, 19 d’abril del 2015

FI DE LA FASE 1: NEGOCIACIÓ DEL PLA D'ACTUACIÓ AMB LA TUTORA I AMB ELS ALTRES PROFESSIONALS DEL CENTRE


En primer lloc, per poder dur a terme el meu pla de pràctiques amb garanties era necessari negociar-lo amb l'equip de professionals del meu centre de pràctiques. Va ser una tasca fàcil, ja que des de l'entitat se m'ha donat força llibertat per tal de decidir la meva proposta d'intervenció, de manera que a partir de l'observació i l'anàlisi de l'entitat en si i del treball que s'hi duu a terme, se'm va acudir que fora bo poder elaborar una programació d'activitats d'educació emocional que pugui quedar establerta dins de les activitats que es realitzen al centre obert, el qual prioritza en gran mesura el treball de l'educació en valors dels infants que hi assisteixen.
Malgrat que la idea de la intervenció sorgís de mi, tots els passos i avenços que he anat i estic experimentant són  consensuats amb els diferents professionals. Així, tot i que en la meva planificació vaig establir que durant el mes de març dedicaria dues sessions a la negociació del pla d'actuació, també hi he dedicat altres estones, diferents a les sessions prèviament  establertes, per tal d'acabar de concretar diversos aspectes. Per exemple, divendres passat, 17 d'abril, encara vam estar determinant quantes sessions són adients per tal de treballar l'educació emocional amb els infants.
Després d'aquesta sessió, però, sembla que ja hem donat per tancada aquesta fase, per la qual cosa ja ens podem posar mans a l'obra amb l'elaboració de la programació.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada